Revit Architecture 2010
Moduł służący do eksportu instaluje się łącznie z programem. Po przejściu do widoku 3D (aksonometria, perspektywa) wybieramy eksport do formatu FBX. Zapisane zostaną informacje związane z geometrią, światłami, materiałami oraz aktualnie wyświetlane ujęcie. Warto pamiętać, że możliwe jest wyeksportowanie modelu w częściach sterując Właściwościami Wyświetlania Grafiki.
Autodesk 3DS Max 2010, Autodesk 3DS Max Design 2010, Autodesk Maya i inne
Import formatu jest możliwy po pobraniu i zainstalowaniu odpowiedniej wtyczki plug-in
w ustawieniach importu decydujemy głównie, które z grup elementów zostaną przekonwertowane. Ustawienia są przejrzyste i łatwe. Nie wymagają podawania wielu współczynników wpływających na import elementów. Podczas importu z pliku FBX wyodrębniane są wszelkie tekstury wyeksportowane z Revit. W folderze projektu tworzone są katalogi z teksturami.