Oprogramowanie Maya 2016 to nie tylko oprogramowanie do modelowania i animacji 3D ale także idealne narzędzie do tworzenia postaci i efektów specjalnych, symulacji, renderingu fotorealistycznych płynów, tworzenia włosów, sierści, piór, trawy i roślinności oraz skinningu postaci.
NOWOŚCI:
Parallel Rig Evaluation- wydajność animacji
Sculpting toolset- nowe narzędzia do rzeźbienia
Nowości w systemie Bifrost: piana i bąbelki
Nowości w systemie Bifrost: efekty atmosferyczne
Guided simulation in Bifrost- narzędzie pozwala wpływać na zachowanie cieczy przy pomocy symulacji lub animowanych obiektów geometrycznych
Moduł XGen- umożliwia szybkie przenoszenie konfiguracji z jendej geometrii na inną
Modyfikator Delta Mush- łagodzi deformacje i zbliża topologię finalnej bryły do oryginalnej geometrii.
Nowości w edytorze Hypershade pozwalają na sprawniejszą pracę i ułatwiają łączenie, układanie i pracę z elementami składnikowymi shaderów
Nowy wyglą i działanie.
Kontakt handlowy:
Barbara Janowicz
t: 22 37 97 458
mobile: 606 432 656
@: barbara.janowicz@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl