Autodesk GOLD Partner
PROCAD « Architecture « Aktualności « Zmiana cen aktualizacji programów Autodesk!
icon
Budownictwo
2013-01-07 09:53

Zmiana cen aktualizacji programów Autodesk!

Ważne informacje

Jakie są planowane zmiany w aktualizacjach oprogramowania Autodesk?
Polityka cenowa dotycząca aktualizacji oprogramowania Autodesk zostanie zmieniona i uproszczona od dnia 1 lutego 2013 roku. Obecnie Autodesk oferuje zróżnicowane ceny aktualizacji w zależności od tego, jakiej edycji produktu używasz. Opcje aktualizacji zostaną ujednolicone i będą oferowane pod nazwą ‘Zaktualizuj poprzednią wersję’. Dostępne będą jedynie dla klientów posiadających produkty edycji od 1 do 6, wprowadzonych bezpośrednio przed aktualnie oferowaną edycją. Najnowsza tegoroczna edycja 2013 pozwoli na skorzytanie z tej opcji aktualizacji klientom posiadającym edycje od 2008 do 2012. Nowy model aktualizacji będzie wyceniony na maksymalnie 70% całkowitej ceny licencji produktu z edycji 2013, bez względu na to, którą poprzednią edycję produktu posiadasz. Zakup jakiejkolwiek aktualizacji porzez Centrum Subskrypcyjne będzie nadal możliwy na dotychczasowych zasadach. Autodesk będzie nadal oferować możliwość aktualizacji z bieżącej edycji produktu do innego produktu, aż do odwołania tak, aby klient mógł znaleźć produkt najlepiej odpowiadający jego potrzebom.


Których klientów dotyczą zmiany w aktualizacjach?
Zmiana w cenach aktualizacji będzie dotyczyć wszystkich klientów. Oznacza to, że zmiana w aktualizacjach wpłynie na klientów, których aktualna edycja produktu nie pochodzi z Centrum Subskrypcyjnego oraz klientów posiadających możliwe do aktualizacji licencje 2013, 2012, 2011, 2010, 2009 i 2008 większości produktów, którzy nie korzystają z Centrum Subskrypcyjnego. Jeśli klient posiada edycje produktów Autodesk starsze niż wymienione powyżej i nie korzysta z Centrum Subskrypcyjnego, nie będzie mógł dalej ich aktualizować oraz będzie musiał kupić nowe licencje w pełnej cenie za stanowisko od momentu wejścia w życie zmian w aktualizacjach.


Czy zmiana w aktualizacjach będzie miała wpływ na klientów korzystających z Centrum Subskrypcyjnego?

Nie, zmiany cen nie będą miały wpływu na licencje z Centrum Subskrypcyjnego. Jeżeli klient posiada produkty z ważną licencją w ramach Centrum Subskrypcyjnego, nadal będzie możliwe korzystanie z zalet subskrypcji.


Dlaczego Auotdesk wprowadza zmiany?
Znaczna część naszych klientów korzysta z Centrum Subskrypcyjnego, a tylko niewielki odsetek tych bez subskrypcji kupuje aktualizacje każdego roku. Dla wielu klientów Centrum Subskrypcyjne może nadal być najbardziej wygodnym i ekonomicznym sposobem na posiadanie aktualnego oprogramowania. Ponadto, rozwój oferty, która zawiera szerszy zakres możliwości obliczeniowych chmury, zapewni dodatkowe korzyści klientom przystępującym do subskrypcji.


Dlaczego warto przystąpić do subskrypcji?
Jesteśmy przekonani, że subskrypcja to najwydajniejszy i najbardziej ekonomiczny sposób na inwestycję w oprogramowanie. W ramach rocznego, określonego z góry kosztu, Centrum Subskrypcyjne daje natychmiastowy i systematyczny dostęp do najnowszych edycji oprogramowania, ale również oferuje elastyczne opcje licencyjne i pomaga rozwiązywać kwestie techniczne online. Jest również sposobem na korzystanie z zalet chmury, tak abyś mógł przygotowywać i optymalizować projekty dzięki nieskończonej mocy obliczeniowej chmury z Autodesk® 360.


Kiedy zostaną wprowadzone zmiany?

Zmiany zostaną wprowadzone od 1 lutego 2013 roku.


Z kim mogę się skontaktować, jeśli chciałbym uzyskać więcej informacji o zmianie polityki cenowej?
Jeśli posiadasz oprogramowanie w starszej wersji i myślisz o aktualizacji skontaktuj się z naszymi specjalistami:

lub wypełnij formularz, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą:

 

Pełna wersja serwisu