Oprogramowanie 3ds max 2016 to zintegrowane narzędzie do modelowania, animacji 3D i wizualizacji łączące w sobie funkcje 3ds max i 3ds max design. Pozwala na szybkie tworzenie wizualizacji, renderowanie i opracowanie modeli 3D oraz animacji.
NOWOŚCI:
2w1 czyli 3ds max i 3ds max design to teraz po prostu 3ds max 2016!
Max Creation Graph- nowe środowisko do tworzenia narzędzi w oparciu o node'y
XRef Renovations, czyli ułatwienia w przetwarzaniu animacji.
Camera sequencer
Dual Quaternion Skinning- umożliwia szybsze tworzenie postaci, których jakość skóry będzie wyższa.
ShaderFX- ulepszone narzędzia cieniowania
Wsparcie dla standardu OpenSubdiv pozwala na usprawnienie pracy z rozbudowanymi modelami
Design Workspace- obszar roboczy projektowania
Tamplate system Nowy system szablonów umożliwia tworzenie nowych scen w krótszym czasie.
Autodesk A360 Rendering Suport- dla klientów posiadających aktywną subskrypcję dostępna jest usługa renderingu w chmurze
Physical Camera- symulacja prawdziwych ustawień kamery (Funkcje opracowane przy współpracy z ChaosGroup twórcami V-ray)
Renderowanie fotorealistycznych obrazów przy wykorzystaniu nowych rozszerzeń oprogramowania Iray i mental ray
Alembic Suport- łatwiejsza wymiana danych
Scene Explorer improvements- udoskonalenia eksploratora scen i menadżera warstw powodują że praca ze złożonymi scenami jest łatwiejsza.
Współpraca z Revit i sketchUP jeszcze bardziej wydajna
Inventor Animation Support pozwala na wymianę danych z rozwiązaniem SolidWorks i innymi formatami plików
Multi- Otuch Suport- obsługa dotykowych aplikacji.
Nowy interfejs!
Design
Renderer: mental ray
Materials: Arch physical based
Lighting: Photometric accurate
Animation
Renderer: Scanline
Materials: Max Standard
Lighting: Max Standard
Kontakt handlowy:
Barbara Janowicz
t: 22 37 97 458
mobile: 606 432 656
@: barbara.janowicz@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl