Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Animacja i Wizualizacja « Produkty « Chaos Group « V-Ray 3.2 for 3ds Max
icon
Animacja i Wizualizacja
2015-07-03 13:51

V-Ray 3.2 for 3ds Max

Plugin V-Ray 3.2 dla 3ds Max pozwala użytkownikom szybko i łatwo tworzyć realistyczne obrazy, dając im pełną kontrolę nad procesem produkcji 3D.
V-Ray 3.2 dla 3ds Max jest obecnie najbardziej kompletnym dostępnym na rynku narzędziem do renderingu . Dzięki zaimplementowanym rozwiązaniom oraz dodatkowym elementom (takich jak światła fotometryczne, czy dedykowane shadery) umożliwia uzyskanie lepszych efektów w jeszcze krótszym czasie.

 

NOWOŚCI w wersji 3.2:

Compatible with 3ds Max 2016
Two new VR Camera types to render stereo cube maps and spherical stereo images for VR headsets such as Oculus Rift and Samsung Gear VR.
V-Ray RT GPU Improvements: Displacement, Anisotropic highlights, Composite map, Output curves, Texture baking, UDIM support (MARI), QMC sampling on NVIDIA CUDA
V-Ray Volume Grid adds support for OpenVDB, Field3D, and Phoenix FD volume grid formats.
Global Illumination - updated Light Cache algorithm removes light leaks and improves animation

Prezentacja VIDEO New in V-Ray 3.2


POZOSTAŁE FUNKCJE:

  • Nowy Interfejs użytkownika
  • Szybkie ustawienia
  • Zaawansowane kolory
  • Nowe materiały
  • Nowe shadery
  • Poprawiona wizualizacja włosów
  • Szybszy Ray Tracing
  • Progresywny rendering
  • Efekt Alembic
  • Wsparcie dla Deep Data oraz Open EXR 2.0
  • Maski renderowania na bazie obrazów rastrowych
  • Wsparcie Render Elements w korzystającym z GPU rendererze V-RAY RT
  • Nowości w zakresie Distributed Rendering


- Simplified User Interface - V-Ray 3.0 wprowadza uproszczony interfejs użytkownika dostępny w 3ch trybach: podstawowy, zaawansowany i ekspert. Tryby można przełączać w dowolnym momencie. Domyślnie tryb podstawowy przeznaczony jest do potrzeb codziennej pracy produkcyjnej większość artystów.
- New Skin Shaker– skóry VRaySkinMtl., ray-traced SSS oraz wsparcie dla OSL (Sony Open Shading Language).
- Probabilistic Lights - Zwiększa prędkość scen z dużą liczbą świateł poprzez nowy ulepszony sposób przeliczenia.
- Progressive Rendering – szybki w konfiguracji i łatwy do kontrolowania nowy renderer progresywny zbudowany na tej samej ścieżce śledzenia technologii jak V-Ray RT i kompatybilny ze wszystkimi funkcjami produkcji V-Ray, w tym Depth of Field i Motion Blur., natężenie oświetlenia Cache, SSS, Render Elements, itp.
- Faster Ray Tracing, Załamania i więcej. W zależności od złożoności sceny, użytkownicy zgłaszają wzrost prędkości do 5x.
- Quick Settings - wprowadza szybkie ustawienia i rozszerzoną listę presetów jakości i szybkości renderingu. Do wyboru użytkownik ma ustawienia dla wnętrz, zewnętrznych, animacji, jak i ustawienia indywidualne.
- Advanced V-Ray Frame Buffet- V-Ray 3.0 został rozszerzony o zaawansowane ustawienia kolorów dla kontrastu, HSL i balansu kolorów. Ponadto, VFB zawiera teraz wsparcie dla LUTs (.cube), ICC Profiles (.icc), and OpenColorIO (.ocio). Domyślnie V-Ray 3.0 jest skonfigurowany do liniowego przepływu pracy, dzięki czemu łatwiej zapewnić rzetelne, dokładne kolory.
- Render Mask - wykorzystuje wybór obiektu, włączyć / wyłączyć listy lub mapy tekstury, dzięki czemu użytkownik może dowolnie zdefiniować kształt obszaru renderowania.
- Faster Hair - V-Ray 3.0 wprowadza podstawowe ulepszenia ray tracing z optymalizacją dla cieniowania i renderowania milionów nici półprzezroczystych włosa. Szybsza prędkość renderowania włosów do 15x.
- Max Ray Intensity - zaciski Max Ray intensywność promieni wtórnych, potrafią usunąć hałas generowany przez bardzo jasne źródła. Usuwa artefakty, zachowując zakres dynamiczny.
- VRmats (dawniej Vismats) teraz też w V-Ray 3.0. XML do udostępniania shakerów, dzięki czemu pliki są kompatybilne z V-Ray 3.0 dla 3ds Max, V-Ray 2.0 dla Rhino, i V-Ray 2.0 dla SketchUp. Wsparcie dla dodatkowych aplikacji oraz Maya i Softimage jest obecnie w fazie rozwoju.

więcej informacji na stronie www producenta

 


Kontakt handlowy:
Barbara Janowicz
t: 22 379 74 58
@: barbara.janowicz@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl

 

Mobilna wersja serwisu