Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Data Management « Aktualności « PDMXpress - O wyrobie "od kołyski, aż po grób"
icon
Zarządzanie dokumentacją
2012-10-03 13:22

PDMXpress - O wyrobie "od kołyski, aż po grób"

Poznaj najnowsze możliwości sprawnego zarządzania informacją w obszarach Technicznego Przygotowania Produkcji i serwisu.

Współczesny wymogi rynkowe wymagają od firm produkcyjnych różnorodności produktów, krótkiego czasu wykonania zleceń, produkcji w małych seriach oraz gotowości na przyjęcie i realizację nowych zleceń. W takiej sytuacji konieczne staje się odpowiednie zaplanowanie procesów, a co za tym idzie - przeanalizowanie ogromnej liczby danych.

Z myślą o tym rozwijane jest oprogramowanie PDMXpress, a nowy pakiet Enterprise zyskuje rozbudowane oraz nowe funkcjonalności dla lepszego wsparcia procesów zachodzących "od koncepcji po produkcję". Dzięki rozbudowanej funkcjonalności program zapewnia wsparcie oraz automatyzację procesów od przyjęcia zamówienia po wytwarzanie i serwis.

Korzyści z zastosowania PDMXpress:

  • rejestracja potwierdzeń zamówień i kart zleceń,
  • prowadzenie kartoteki indeksów materiałowych,
  • gromadzenie informacji o wyrobach i półwyrobach takich jak: dane podstawowe, normy materiałowe, struktury wyrobów, marszruty technologiczne, zabiegi procesu wytwarzania,
  • przechowywanie danych związanych z częściami, surowcami, materiałami handlowymi, półproduktami pochodzącymi z kooperacji,
  • kalkulacja planowanego kosztu wytworzenia,
  • emisja dokumentacji konstrukcyjno-technologicznej,
  • nadzór nad dokumentacją konstrukcyjną i technologiczną (procedura ścieżek zatwierdzeń, autoryzacja dokumentów),
  • kontrola przepływu i spójności dokumentacji tworzonej w edytorach zewnętrznych takich jak: systemy CAD, pakiety biurowe,
  • prowadzenie kartoteki wyrobów gotowych z uwzględnieniem czynności serwisowych, materiałów koniecznych do realizacji zlecenia,
  • import/eksport danych z systemów ERP/MRP II.

PDMXpress umożliwia:

  • Stworzyć spójne środowisko zarządzania informacją konstrukcyjną i technologiczną wyrobów gotowych i zleceń.
  • Ułatwienie współpracy grupom roboczym na kolejnych etapach projektów.
  • Lepsze wykorzystywanie zasobów,
  • Skrócenie czasu realizacji zleceń,
  • Zwiększenie liczby wersji wyrobu,
  • Monitorowanie realizacji działań,
  • Szybkie reagowanie w sytuacji awaryjnej.

 

Terminy i miejsca spotkań 

 

Gdańsk 22.10.2012
siedziba PROCAD SA
80-122 Gdańsk
ul. Kartuska 215

Wrocław 24.10.2012
siedziba PROCAD SA
51-116 Wrocław
Wrocławski Park Biznesu 2
ul. Wołowska 1

Poznań 25.10.2012
siedziba PROCAD SA
60-702 Poznań
ul. Głogowska 31/33

Katowice 30.10.2012
siedziba PROCAD SA
40-013 Katowice
ul. Staromiejska 7

Warszawa 31.10.2012
siedziba PROCAD SA
03-665 Warszawa
ul. Bohuszewiczówny 14

Czas trwania – 10.00 ÷ 14.00 

Kontakt: cezary.fraczyk@procad.pl
tel.: 32 445 09 61, fax: 32 251 02 96

Udział w seminarium jest bezpłatny. 
 


 

 

Mobilna wersja serwisu