Oprogramowanie Autodesk Maya LT 2016 to narzędzie do modelowania 3D i animacji zaprojektowane dla niezależnych twórców i projektantów gier mobilnych. Autodesk w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku z branży Indie games, udostępnił swoim klientom profesjonalne narzędzie w bardzo przystępnej cenie.
Prezentacja Video
Maya LT umożliwia niezależnym twórcom modelowanie, oświetlanie i animowanie postaci 3D i rekwizytów oraz pracę w środowisku PC, stron internetowych i gier mobilnych. Dzięki wsparciu technologii Microsoft DirectX 11 program pomaga twórcom podglądać tworzone obiekty tak jak będą one widoczne w grze. Wraz z możliwością pieczenia tekstur na bazie gęstej geometrii (high poly) celem ich wykorzystania na geometrii niskiej gęstości (low-poly) oraz narzędziom umożliwiającym redukcję siatki, Maya LT została zaprojektowana tak aby pomagać użytkownikom w efektywnym tworzeniu elementów pasujących do szerokiego zakresu urządzeń mobilnych.
Projektanci mogą wykorzystać mechanizm Autodesk FBX, do dwustronnej wymiany danych z silnikami gier komputerowych. Dzięki łatwej nawigacji po interfejsie, szczegółowym instrukcjom wideo i rozbudowanej dokumentacji, Maya LT stanowi idealny wybór dla artystów na różnych poziomach zaawansowania
PORÓWNANIE MAYA LT Z MAYA cz.1
PORÓWNANIE MAYA LT Z MAYA cz.2
NOWOŚCI:
Built-in sculpting tools- nowe narzędzia do rzeźbienia
Improved modeling and UV tools
Improved animation tools
Physically based shader materials
Creative Market connection
User-submitted workflow improvements
Kontakt handlowy:
Barbara Janowicz
t: 22 37 97 458
mobile: 606 432 656
@: barbara.janowicz@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl