Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Animacja i Wizualizacja « Aktualności « Modelowanie, animacja i Renderowanie - 2013
icon
Animacja i Wizualizacja
2012-04-17 10:41

Modelowanie, animacja i Renderowanie - 2013

Oprogramowanie do modelowania, animacji i renderowania 3D

Autodesk® 3ds Max® i Autodesk® 3ds Max® Design
Oprogramowanie Autodesk® 3ds Max® i Autodesk® 3ds Max® Design udostępnia wydajne oraz zintegrowane narzędzia do modelowania, animacji i renderowania 3D, dzięki czemu twórcy i projektanci mogą bardziej skupić się na zadaniach dotyczących kreatywności, a nie na aspektach technicznych. Produkty opierają się na tej samej technologii bazowej, oferując przy tym wyspecjalizowane zestawy narzędzi dla twórców gier i artystów zajmujących się efektami wizualnymi, twórców ruchomej grafiki oraz dla innych kreatywnych pracowników branży medialnej, a także dla architektów, projektantów, inżynierów i producentów wizualizacji.

  • Współpraca z oprogramowaniem Adobe® After Effects® - Wyższy standard wymiany danych 2D/3D.
  • Nowy system przejść renderingu -Twórz elementy renderingu do zastosowania w oprogramowaniu Autodesk® Smoke® 2013, Adobe After Effects i Adobe® Photoshop®.
  • Interaktywny rendering ActiveShade NVIDIA® iray® - Wydajna praca w ramach interaktywnej sesji renderowania, podczas której aktualizacje i zmiany kamer, oświetlenia, materiałów oraz geometrii są wprowadzane na bieżąco.
  • Doskonała współpraca z oprogramowaniem Autodesk® Revit® Architecture i obsługa oprogramowania Autodesk® DirectConnect -Bezpośrednie importowanie plików Revit do oprogramowania 3ds Max, a także wymiana danych branżowych przy użyciu produktów CAD.
  • Udoskonalenia MassFX - Nowy moduł mCloth udostępnia tkaniny z właściwością rozrywania dla dynamicznych hierarchii Rag Doll.

 

Autodesk® Maya®
Oprogramowanie do trójwymiarowej animacji Autodesk® Maya® zapewnia rozbudowany i elastyczny zestaw funkcji oraz nowatorskich narzędzi do animacji, modelowania, symulacji, renderingu, technologii matchmoving oraz compositingu na platformie zapewniającej duże możliwości rozszerzania. Maya zapewnia zestawy narzędzi pozwalające sprostać najbardziej wymagającym wymaganiom produkcyjnym, czy to w tworzeniu efektów wizualnych i gier, postprodukcji lub innych projektach związanych z animacją trójwymiarową. Maya 2013 dodaje narzędzia, które ułatwiają tworzenie równoległych procesów roboczych i radzenie sobie ze złożonymi projektami, nowe zestawy efektywnych narzędzi oraz usprawnienia poprawiające wydajność i pozwalające szybko tworzyć materiały o wyższej jakości.

  • Maya nHair—Twórz wyjątkowo realistyczne włosy i inne elementy dynamiczne w oparciu o krzywe.
  • Ulepszenia rzutni 2.0—Skorzystaj z interaktywnego środowiska zapewniającego większą wierność oraz z szybkiego renderingu wsadowego.
  • Nowy edytor węzłów—Twórz, edytuj i usuwaj błędy w sieciach węzłów.
  • Moduł Bullet Physics—Symuluj, jak przy wyższych obrotach zachowują się elastyczne oraz sztywne bryły.
  • Dodawanie skóry według map ciepła—Skorzystaj z bardziej dokładnego łączenia geometrii ze szkieletami.
  • Zestawianie wycinków Trax—Pokaż, jak mają zachodzić na siebie wycinki Trax, aby stworzyć pełny występ danej postaci na podstawie pojedynczych animacji.
  • Format przejściowy ATOM— Przenoś animacje pomiędzy postaciami za pomocą nowego lokalnego formatu plików zwanego ATOM (model przenoszenia obiektów animacji).
  • Przechowywanie danych Alembic—Scalaj złożone dane animacji i symulacji w niezależną od aplikacji geometrię zespoloną, co przyspiesza odtwarzanie animacji.

 

Mobilna wersja serwisu