Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Szkolenia « Oferta « Wizualizacja i animacja « Autodesk 3ds Max
icon
Szkolenia
2015-01-09 10:52

Autodesk 3ds Max Stopień I

Cena netto: 1 200,00 zł
Cena brutto (23% VAT): 1 476,00 zł

Czas trwania: 20 godzin

Szczegółowy program szkolenia

 
1. Środowisko pracy – nawigacja:
    • Zapoznanie się z interfejsem użytkownika
    • Sposoby pracy z „Panelem komend”
    • Wykorzystanie „Paska narzędzi”
    • Praca z narzędziami do nawigacji – kostka obrotu / koło sterowania
2. Praca w systemie projektu:
    • Zakładanie folderu roboczego
    • Omówienie narzędzia „Asset Tracking”
    • Sposoby zapisywania i archiwizowania projektu
3. Przygotowanie ustawień programu:
    • Ustawienia ogólne
    • Ustawienia autozapisu
    • Ustawienia rzutni
    • Konfiguracja sterownika karty graficznej
4. Praca z obiektami w przestrzeni:
    • Menedżer właściwości warstw
    • Import obiektów przestrzennych
    • Omówienie narzędzi: przesuniecie / obrót / skala / lustro / wyrównanie / lokalizacja punktu obrotu
    • Ustawienia dokumentu: jednostki / przyciągania
    • Wyszukiwanie obiektów / Tworzenie zespołu obiektów i jego edycja / grupy selekcji
5. Rysowanie i edycja linii:
    • Sposoby edycji linii – określanie krzywizny / łączenie punktów
6. Tworzenie geometrii 3D:
    • Tworzenie obiektów i ich edycja - narzędzie obracania / narzędzie gięcia / narządzie wyrównywania
7. Modelowanie metodą Low-Poly:
    • Edytor siatki – „Edit Poly” – funkcja „Soft Selection”
    • Modyfikacja siatki za pomocą wierzchołków, krawędzi i poligonów
    • Omówienie narzędzi „Graphite Tools” – wyciagnięcia proste i ukosowanie
8. Tworzenie i nakładanie materiałów:
    • Omówienie narzędzi w oknie „Edytora Materiałów”
    • Rozmieszczenie materiału na obiekcie – modyfikator UVW Map
    • Tworzenie materiału przepuszczającego światło
9. Światła i kamery:
    • Omówienie świateł podstawowych
    • Ustawianie intensywności świateł i zakresu świecenia
    • Ustawianie gęstości i gładkości cieni
    • Wstawianie kamer w scenie – ustawianie ogniskowej
    • Przygotowanie sceny do renderingu – moduł podstawowy ScanLine
Mobilna wersja serwisu