Autodesk GOLD Partner
PROCAD « Serwis HP « Informacje « Zasady gwarancji
icon
Serwis HP
2007-11-07 10:10

Zasady gwarancji

Ogólne informacje dotyczące gwarancji
Oryginalne materiały eksploatacyjne to produkty podlegające zużyciu w takich urządzeniach HP jak: drukarki atramentowe, wielko-formatowe drukarki atramentowe, drukarki laserowe oraz urządzenia do archiwizacji danych. Produkty te posiadają gwarancję producenta opisaną na dalszych stronach.

Gwarancja nie obejmuje produktów, które były modyfikowane lub używane niezgodnie z przeznaczeniem. Gwarancją nie są objęte defekty powstałe w wyniku nieprawidłowego użycia, niewłaściwego przechowywania, normalnego zużycia oraz jeżeli upłynęła data zdatności do użycia.


Wszelkie roszczenia gwarancyjne należy kierować do punktu zakupu produktu.

Zasady tu opisane odnoszą się zarówno do produktów zakupionych przez użytkownika wraz z urządzeniem lub osobno po dniu 1 października 2001 roku. Jednocześnie Hewlett-Packard gwarantuje, iż produkt jest wolny od wad materiałowych oraz wad związanych z jakością wykonania.
Przy zgłoszeniu reklamacji, w przypadku wkładów kupowanych osobno, należy dostarczyć kopię dowodu zakupu przez ostatecznego użytkownika. W przypadku, gdy jest to wkład sprzedany razem z urządzeniem należy dostarczyć kopię dowodu zakupu urządzenia, przez użytkownika ostatecznego oraz kopię pierwszej strony karty gwarancyjnej. W każdym przypadku należy dołączyć wydruk próbny (jeżeli jest to możliwe) oraz opis uszkodzenia.

 

 

Informacje dodatkowe

» zasady gwarancyjne na materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych HP

» zasady gwarancyjne na materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych HP

» zasady gwarancyjne na nośniki danych HP

» zasady gwarancyjne na nośniki do drukowania HP

 

Pełna wersja serwisu