2014-11-09 22:46
V-Ray 3.0 for Maya
Opis
Zbudowany aby spełniać twórcze żądania wirtuozów grafiki komputerowej łącząc je z nowoczesnym system pracy nad produkcją, program V-Ray dla Maya jest w pełni wyposażony w bazujące na właściwościach fizycznych oświetlenie, cieniowanie i narzędzia renderingu ściśle zintegrowane z programem Autodesk Maya.
V-Ray 3.0 dla Maya skupia się na wydajności pracy artysty oraz na dostarczeniu mu nowego potężnego zestawu funkcji i usprawnień, dzięki którym, może on znacząco przyspieszyć pracę nad oświetleniem, rozwojem wyglądu oraz skorzystać z wielu systemów pracy nad renderingiem.
Program obejmuje takie usprawnienia jak:
- Szybszy Ray Tracing oraz wydajność renderingu
- Nowe progresywne próbkowanie obrazu (Progressive Image Sampler)
- Usprawniona szybkość obliczeń w ramach renderera Real Time (RT) zarówno w oparciu o procesor jak i układ na karcie graficznej (V-Ray RT CPU oraz V-Ray RT GPU)
- Zoptymalizowane działanie modyfikatora i funkcji Hair and Fur
- Usprawnione cieniowanie SSS dzięki nowemu szablonowi cieniowania VRaySkinMtl.
- Nowe cieniowanie dla Phoenix FD ze wsparciem dla OpenVDB oraz Field3D
- Funkcje Max Ray Intensity, Probabilistic Light Sampling, Render Masks
- Kompatybilność z OpenColorIO, GGX, OpenEXR 2.2, Ptex oraz Alembic 1.5
- Wsparcie dla technologii Bifrost oraz XGen w Maya 2015
Kontakt handlowy:
Aleksandra Przybylak
t: 22 37 97 486
mobile: 606 935 299
@: aleksandra.przybylak@procad.pl
Barbara Janowicz
t: 22 37 97 458
mobile: 606 432 656
@: barbara.janowicz@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl