Właśnie pojawił się nowy, jeszcze lepszy V-Ray przeznaczony dla oprogramowania 3ds Max i 3ds MAX Design!
Mamy przyjemność zaprezentować Państwu najnowszy produkt bułgarskiej firmy Chaos Group. Plugin V-Ray 3,0 dla 3ds Max pozwala użytkownikom szybko i łatwo tworzyć realistyczne obrazy, dając im pełną kontrolę nad procesem produkcji 3D.
V-Ray 3.0 dla 3ds Max jest obecnie najbardziej kompletnym dostępnym na rynku narzędziem do renderingu . Dzięki zaimplementowanym rozwiązaniom oraz dodatkowym elementom (takich jak światła fotometryczne, czy dedykowane shadery) umożliwia uzyskanie lepszych efektów w jeszcze krótszym czasie.
Najnowsza wersja oferuje bogaty zestaw funkcji, udoskonaleń technicznych i wsparcie dla technologii open source.
Wykaz obszarów usprawnień:
- Nowy Interfejs użytkownika
- Szybkie ustawienia
- Zaawansowane kolory
- Nowe materiały
- Nowe shadery
- Poprawiona wizualizacja włosów
- Szybszy Ray Tracing
- Progresywny rendering
- Efekt Alembic
- Wsparcie dla Deep Data oraz Open EXR 2.0
- Maski renderowania na bazie obrazów rastrowych
- Wsparcie Render Elements w korzystającym z GPU rendererze V-RAY RT
- Nowości w zakresie Distributed Rendering
- Uproszczony interfejs użytkownika (Simplified User Interface) - V-Ray 3.0 wprowadza uproszczony interfejs użytkownika dostępny w 3ch trybach: podstawowy, zaawansowany i ekspert. Tryby można przełączać w dowolnym momencie. Domyślnie tryb podstawowy przeznaczony jest do potrzeb codziennej pracy produkcyjnej większość artystów.
- Nowy Styl Shader (New Skin Shaker) – skóry VRaySkinMtl., ray-traced SSS oraz wsparcie dla OSL (Sony Open Shading Language).
- Prawdopodobieństwa Lights (Probabilistic Lights) - Zwiększa prędkość scen z dużą liczbą świateł poprzez nowy ulepszony sposób przeliczenia.
- Progressive Rendering – szybki w konfiguracji i łatwy do kontrolowania nowy renderer progresywny zbudowany na tej samej ścieżce śledzenia technologii jak V-Ray RT i kompatybilny ze wszystkimi funkcjami produkcji V-Ray, w tym Depth of Field i Motion Blur., natężenie oświetlenia Cache, SSS, Render Elements, itp.
- Szybciej Ray Tracing - zoptymalizowany rdzeń do przyspieszenia obliczeń dla Brute Force GI, Progressive Path Tracing, Refleksje, Załamania i więcej. W zależności od złożoności sceny, użytkownicy zgłaszają wzrost prędkości do 5x.
- Szybkie Ustawienia (Quick Settings) - wprowadza szybkie ustawienia i rozszerzoną listę presetów jakości i szybkości renderingu. Do wyboru użytkownik ma ustawienia dla wnętrz, zewnętrznych, animacji, jak i ustawienia indywidualne.
- V-Ray zaawansowane bufora ramki (Advanced V-Ray Frame Buffet) - V-Ray 3.0 został rozszerzony o zaawansowane ustawienia kolorów dla kontrastu, HSL i balansu kolorów. Ponadto, VFB zawiera teraz wsparcie dla LUTs (.cube), ICC Profiles (.icc), and OpenColorIO (.ocio). Domyślnie V-Ray 3.0 jest skonfigurowany do liniowego przepływu pracy, dzięki czemu łatwiej zapewnić rzetelne, dokładne kolory.
- Render Mask - wykorzystuje wybór obiektu, włączyć / wyłączyć listy lub mapy tekstury, dzięki czemu użytkownik może dowolnie zdefiniować kształt obszaru renderowania.
- Ulepszony rendering włosów (Faster Hair) - V-Ray 3.0 wprowadza podstawowe ulepszenia ray tracing z optymalizacją dla cieniowania i renderowania milionów nici półprzezroczystych włosa. Szybsza prędkość renderowania włosów do 15x.
- Max Ray Intensity - zaciski Max Ray intensywność promieni wtórnych, potrafią usunąć hałas generowany przez bardzo jasne źródła. Usuwa artefakty, zachowując zakres dynamiczny.
- VRmats - VRmats (dawniej Vismats) teraz też w V-Ray 3.0. XML do udostępniania shakerów, dzięki czemu pliki są kompatybilne z V-Ray 3.0 dla 3ds Max, V-Ray 2.0 dla Rhino, i V-Ray 2.0 dla SketchUp. Wsparcie dla dodatkowych aplikacji oraz Maya i Softimage jest obecnie w fazie rozwoju.
Więcej na www.v-ray.com
Sprawdź sam co oferuje nowa wersja.
wypróbuj wersję testową.