2014-11-09 22:46
V-Ray 3.0 for Maya
-
Opis
-
Universal V-Ray 3.0 Render Nodes
Universal V-Ray 3.0 Render Nodes
Jeśli jeszcze nie wiesz to najnowsza wersja węzłów renderujących (RN) oferuje kapitalne rozwiązanie dla posiadaczy licencji programu w wersji 3.0 dedykowanych dla różnych platform programowych. Od teraz - każdy posiadacz licencji na RN 3.0 może korzystać ze wszystkich swoich końcówek obliczających na każdym z posiadanych programów gdyż licencje na końcówki RN są wymienne pomiędzy programami je obsługującymi.
Universal V-Ray 3.0 Render Nodes umożliwiają tak sieciowy jak i rozproszony rendering na każdej z poniższych obsługiwanych platform:
V-Ray 3.0 for 3ds Max
V-Ray 3.0 for Maya
V-Ray 3.0 for Standalone*
V-Ray for Blender
V-Ray 3.0 for SketchUp*
V-Ray 3.0 for Rhino*
*Wkrótce do listy zgodności dołączą kolejne programy