Przejdź na wyższy poziom tworzenia animacji - poznaj najnowsze techniki tworzenia postaci. Weź udział w kolejnym seminarium już w listopadzie.
Zobacz jak w łatwy i szybki sposób wykorzystać dostępne oprogramowanie przy produkcji gier, czy materiału filmowego. Weź udział w seminariach i dowiedz się jak przyspieszyć i usprawnić swoją pracę wykorzystując popularne silniki Max, Maya, Motionbuilder.
Dla wszystkich przybyłych przewidziane są specjalne promocje cenowe na zakup pakietów oprogramowania.
Agenda spotkania:
- 09:45-10:00 Przywitanie
- 10:00-10:45 Techniki animacji 2D - zobacz jakie to proste
- 10:45-11:30 Import postaci niestandardowej z programów Autodesk: MAX, MAYa, MOTIONBUILDER przy użyciu funkcji iClone 3DXchange
- 11:30-11:45 Przerwa
- 11:45-12:15 Innowacyjny sposób animacji modeli postaci z MAX, MAYa, MOTIONBUILDER przy współpracy iClone z Mo-Cap w oparciu o Microsoft Kinect
- 12.15-13.10 Najlepsze stacje robocze HP do tworzenia animacji
- 13:10-13:55 Nowe sposoby animacji twarzy z symulacją ruchu ust - możliwość wykorzystania postaci przygotowanych w oprogramowaniu Autodesk
- 13:55-14:10 Przerwa
- 14:10-15:10 Odkryj tajniki przygotowania materiału filmowego, zobacz jak zrobić to szybko i sprawnie z iClone for Previs.
- 15:10-16:10 Od modelu do animacji - twój dopalacz do Unity - wykorzystaj popularny silnik do tworzenia gier.
Miejsce i czas:
- 18.11.2013 WARSZAWA
Laboratorium rozwiązań systemowych HP,
University Business Center,
ul. Szturmowa 2A, Warszawa
>Zarejestruj się<
Uwaga! Ilość miejsc ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt:
e-mail: barbara.janowicz@procad.pl