Autodesk GOLD Partner
PROCAD « Animacja i Wizualizacja « Aktualności « Wizualizacja i animacja w nowej odsłonie!
icon
Animacja i Wizualizacja
2013-05-06 12:17

Wizualizacja i animacja w nowej odsłonie!

Poznaj nowe możliwości innowacyjnych produktów do animacji
i wizualizacji firmy Autodesk. Przyspiesz i usprawnij swoją pracę - przejdź na wyższy poziom!

 

  • Autodesk 3ds Max 2014
    Oprogramowanie Autodesk® 3ds Max ® 2014 przynosi świeże podejście do animacji 3D w odniesieniu do animacji ruchu, efektów wizualnych, wizualizacji projektów i rozwoju gier. Z innowacyjnym zestawem funkcji służącym uzupełnianiu scen o automatycznie generowany tłum, znacznie zwiększonym zestawem funkcji do symulacji cząstek i zwiększoną wydajnością rzutni, które obsługują teraz Shader Microsoft ® DirectX ® 11, program 3ds Max 2014 zawiera koncepcje i technologie wymagane przy dzisiejszych nowoczesnych systemach pracy. A dzięki nowym funkcjom Dopasowania Perspektywy i Map Wektorowych pozwalającymi łączyć dotychczas rozdzielone metody 2D/3D, program 3ds Max 2014 oferuje nowe sposoby pracy, które pozwalają artystom rozszerzyć ich możliwości twórcze.
    Zobacz więcej
     
  • Autodesk Maya 2014
    Opierając się na bazowych założeniach leżących u podstaw wielu współczesnych systemów produkcji, oprogramowanie Autodesk ® Maya ® 2014 oferuje technologię wyświetlania następnej generacji, przyspieszone system modelowania, solidny nowy system obsługi złożonych danych, oraz kreatywne i inspirujące nowe zestawy narzędzi, które pomogą twórcom treści wyprzedzić ich konkurencję. Dzięki rozszerzonym, zestawom zintegrowanych funkcji modelowania, które pomagają zwiększyć efektywność modelowania; intuicyjnemu nowemu narzędziu „Grease Pencil” przeznaczonemu do blokowania i oznaczania animacji oraz innowacyjnym atrybutom efektów malowania (Paint Effects) powierzchniowego i objętościowego, Maya 2014 pomaga zarówno zwiększyć wydajność i przywrócić kreatywność w ręcę artystów.
    Zobacz więcej


  • Autodesk Softimage 2014
    Oprogramowanie Autodesk ® Softimage ® 2014 posiada rozszerzone i udoskonalone wysoko wydajne zastawy funkcji i ulepszone narzędzia twórcze dla artystów pracujących nad nowoczesnymi wymagającymi grami, filmami i projektami dla telewizji.Z nowym zestawem narzędzi Sekwenser Kamery, oferuje bezpieczną kontrolę reżyserską nad scenami, rozszerzone funkcje CrowdFX oraz ICE otwierają nowe możliwości proceduralnego tworzenia treści i usprawniony podgląd wysokiej jakości w oknie, dzięki czemu dostarcza interaktywne wrażenia wysokiej jakości. Softimage 2014 dostarcza twórcze rozwiązanie wyzwań przed jakimi artyści stają każdego dnia. Z usprawnioną wymianą animowanych danych oraz uaktualnionym językiem programowania Python, Softimage 2014 łatwiej integruje się z funkcjonującym środowiskiem.
    Zobacz więcej

  • Autodesk MotionBuilder 2014
    Oprogramowanie Autodesk ® MotionBuilder 2014 dostarcza nowych narzędzi dla artystów, projektantów, reżyserów, i filmowców, które umożliwiają studiom filmowym bardziej efektywnie manipulować i poddawać obróbce zapisane informacje o ruchu i pozostałe informacje dotyczące animacji postaci celem użycia w wizualizacjach gotowych lub wstępnych a także w wirtualnych produkcjach filmowych, pełnometrażowych filmach oraz przy tworzeniu gier komputerowych. Z nowymi opcjami rejestracji ruchu, przyjaznymi artystom metodami pozycjonowania, pomiaru i zaznaczania obiektów, możliwościami wykorzystania niestandardowych rendererów w podglądzie, wsparciu dla systemów operacyjnych Linux oraz Programistycznym Interfejsem (API) użytkownika wspierającym powiązywanie plików, oprogramowanie MotionBuilder 2014 pomaga studiom tworzyć wyższej jakości treści z animacjami postaci, a także lepiej zachowywać intencje na przestrzeni całego procesu produkcji, tworząc i utrzymując ujednolicony system pracy.
    Zobacz więcej
     
  • Autodesk Mudbox 2014
    Autodesk ® Mudbox ® 2014 to oprogramowanie zapewniające technologię, która umożliwia artystom tworzenie produkcyjnej jakości siatki obiektów z topologią gotową do zastosowania w animacji wykonaną na bazie danych uzyskanych w wyniku skanowania, importowania lub rzeźbienia. Dzięki zarówno automatycznym jak i ręcznym opcjom, artyści mogą zmodyfikować stworzone siatki jednym kliknięciem lub precyzyjnie kontrolować różne aspekty wynikowej siatki dzięki rozwiązaniom ukierunkowanym na użytkownika. Narzędzia te umożliwiają artystom skupienie się jedynie na strukturze siatki wyjściowej na końcu twórczego procesu rzeźbienia, co ułatwia jego analizę i swobodę wynikającą z powtarzalności. Ponadto, intuicyjny system pracy oparty o wielo-dotykowość, który wprowadzono w programie Autodesk ®Mudbox ® 2013 został rozszerzony o obsługę wzorników i dodatkowe wsparcie dla urządzeń dotykowych.
    Zobacz więcej

 

Kontakt:
Aleksandra Przybylak
t: 22 379 74 86
@: aleksandra.przybylak@procad.pl  

 

Pełna wersja serwisu