2007-11-13 09:43
Forum Autodesk – Best Practices odbyło się 15.11.2007
Zaproszenie
Szanowni Państwo,
z ogromną przyjemnością, w imieniu Autodesk, zapraszam do udziału w ogólnopolskim Forum Autodesk – Best Practices.
Tegoroczne spotkanie to przede wszystkim platforma wymiany doświadczeń pomiędzy użytkownikami rozwiązań Autodesk. Stąd też znaczna część Forum to prezentacje osiągnięć projektowych polskich przedsiębiorstw realizujących swoje idee przy wykorzystaniu rozwiązań Autodesk. Przedsiębiorstw, które dzięki temu, mogą zobaczyć i zweryfikować swoje koncepcje, zanim powstanie rzeczywisty produkt.
To również okazja do przedstawienia nowych, niezwykle istotnych dla branż trendów, takich jak cyfrowe prototypowanie w przemyśle, czy też modelowanie informacji o budynku (BIM) w architekturze i budownictwie.
Forum Autodesk – Best Practices to możliwość dowiedzenia się jak korzystać z posiadanych rozwiązań, aby uzyskać jak największy wzrost efektywności.
Jestem przekonany, że nasze spotkanie da możliwość uzyskania odpowiedzi na szereg zagadnień, z którymi spotykają się Państwo na co dzień. Jeszcze raz serdecznie zapraszam.
Wojciech Jędrzejczak
Dyrektor zarządzający
Autodesk Sp. z o.o.
Warszawa, 15 listopada 2007, czwartek
Hotel Sheraton, ul. Bolesława Prusa 2
godz. 09:30-16:30