Panel umożliwia zarządzanie bazą ulic poprzez dodawanie nowych, modyfikację już istniejących i zmianę statusu ważności w przypadku ich usuwania. Ulice wyświetlane są na interaktywnej mapie. Po wskazaniu i zaznaczeniu wyświetlane są informacje o wybranej ulicy.
Dodawanie nowej ulicy lub modyfikowanie przebiegu już istniejącej realizowane jest w intuicyjny sposób poprzez wybranie „Edytuj geometrię” i wskazanie odpowiednich punktów na mapie. Po wskazaniu punków należy wypełnić odpowiednie dane tekstowe (patrz niżej edycja danych tekstowych ulicy).
Edycja danych tekstowych ulicy pozwala modyfikować takie dane jak: miejscowość, nazwa ulicy, status ulicy, ważność punktu (od i do). Nazwy ulic są zgodne z bazą TERYT i zasadniczo są wybierane z listy. W przypadku tworzenia nowej nazwy ulicy lub jej zmiany należy ją wpisać w pozycji „Nowa nazwa”. Do każdej ulicy można dołączyć dowolną ilość dokumentów z nią związanych. System automatycznie tworzy także historię dokonywanych zmian.
Aplikacja automatycznie tworzy wykazy nazw ulic wedle zadanych kryteriów. Każde z zestawień może być eksportowane do programu Excel.