Panel umożliwia zarządzanie bazą punktów adresowych poprzez dodawanie nowych, modyfikację już istniejących i zmianę statusu ważności w przypadku ich usuwania. Punkty adresowe wyświetlane są na interaktywnej mapie. Po wskazaniu i zaznaczeniu punktu wyświetlane są informacje o punkcie.
Dodawanie nowego punktu adresowego lub zmiana położenia już istniejącego realizowana jest w intuicyjny sposób poprzez wybranie „Edytuj geometrię” i wskazanie na mapie. Po wskazaniu punktu należy wypełnić odpowiednie dane tekstowe punktu (patrz niżej - edycja punktu adresowego).
Edycja punktu adresowego pozwala modyfikować takie dane jak: miejscowość, nazwa ulicy, numer porządkowy, numer lokalu, usytuowanie budynku, status punktu, kod pocztowy, obręb, numer działki, ważność punktu (od - do). Do każdego punktu adresowego można dołączyć dowolną ilość dokumentów z nim związanych. System automatycznie tworzy także historię dokonywanych zmian.
Wybranie „Generuj zaświadczenie” powoduje automatyczne tworzenie dokumentu zawiadamiającego o nadaniu adresu lub potwierdzającego zmianę.
Aplikacja automatycznie tworzy wykazy punktów adresowych wedle zadanych kryteriów. Każde z zestawień może być eksportowane do programu Excel.