Kolejna edycja roadshow już za nami, Seminaria były poświęcone szeroko pojętym technikom animacji komputerowej i odbyły się w Warszawie i Gdańsku. Dziękujemy wszystkim przybyłym i zapraszamy na następne spotkania już wkrótce.
Tematy którymi zajmowaliśmy się podczas ostatniego roadshow:
- Techniki animacji 2D - zobacz jakie to proste
- Import postaci niestandardowej z programów Autodesk: MAX, MAYa, MOTIONBUILDER przy użyciu funkcji iClone 3DXchange
- nnowacyjny sposób animacji modeli postaci z MAX, MAYa, MOTIONBUILDER przy współpracy iClone z Mo-Cap w oparciu o Microsoft Kinect
- Najlepsze stacje robocze HP do tworzenia animacji
- Nowe sposoby animacji twarzy z symulacją ruchu ust - możliwość wykorzystania postaci przygotowanych w oprogramowaniu Autodesk
- Odkryj tajniki przygotowania materiału filmowego, zobacz jak zrobić to szybko i sprawnie z iClone for Previs.
- Od modelu do animacji - twój dopalacz do Unity - wykorzystaj popularny silnik do tworzenia gier.
- Wykorzystanie urządzenia Kinect do tworzenia wstępnych animacji ruchu w oprogramowaniu iClone z opcją przekazywania nagranej sekwencji do programów Autodesk
- iClone jako narzędzie przygotowania i obróbki animacji ruchu ciała na bazie postacistandardowych oraz niestandardowych przygotowanych w programach Autodesk. (MAX/MAYA/MOTIONBUILDER)
- Funkcje animacji twarzy w oparciu o technologie Lip-Sync w połączeniu z automatyczną i ręczną symulacją emocji w oparciu o Expression editor
- Inne rozwiązania Mocap dla twarzy
- Animacja 2D w oparciu o oprogramowanie CrazyTalk Animator i przykład jej wykorzystania do produkcji gier 2D.
- Tworzenie sceny w środowisku iCLONE z wykorzystaniem bibliotek programowych i obiektów tworzonych w oprogramowaniu Autodesk.
- Powiązanie szkieletu postaci z MAX z wzorcem szkieletu w programie iCLONE 3DXchange
- celem wykonania animacji całego ciała i animacji twarzy w oprogramowaniu iCLONE.
Kontakt:
e-mail: barbara.janowicz@procad.pl