2002-10-07 14:38
Warsztaty graficzne
Ile pieniędzy wydałeś na reklamę swojej firmy w tym roku? Z ilu
działań reklamowych zrezygnowałeś z powodu zbyt wysokich kosztów?
Czy znasz narzędzia, które można wykorzystać do promocji własnej
firmy?
Grafika komputerowa jako narzędzie
wizualnej prezentacji firmy
Umiejętność kreowania marki i kierowania polityką produktu daje
możliwość realnego wpływu na postrzeganie ich przez potencjalnych
nabywców. Bez profesjonalnie przygotowanych materiałów
identyfikacji wizualnej nie sposób sobie wyobrazić dobrze
funkcjonującej firmy XXI wieku. Jednak związane z tym koszty
(obsługa przez agencje reklamowe, usługi poligraficzne, poświęcony
czas) powodują, iż wiele firm ma problem z szybkim i sprawnym
tworzeniem wizerunku firmy czy produktu.
Z wielu działań marketingowych rezygnujemy z powodu wysokich
kosztów ich realizacji. Korzystając jednak z własnej wiedzy,
umiejętności i narzędzi koszty te znacznie ograniczymy, a
zaoszczędzone w ten sposób pieniądze wydamy na kolejne działania
promujące firmę czy produkt przez nią wytwarzany.
Na bezpłatnych warsztatach z aktywnym udziałem uczestników, na
które Państwa gorąco zapraszamy, zaprezentujemy jak tego
dokonać. W czasie spotkania będziecie mieli Państwo okazję
uczestniczyć w procesie tworzenia podstawowych, często
wykorzystywanych materiałów reklamowo marketingowych w Państwa
firmie:
papieru firmowego, ulotki promocyjnej, karty katalogowej
przykładowego produktu, mailingu internetowego, strony www.
Wszystko to z wykorzystaniem fotografii cyfrowej, nowoczesnego
oprogramowania oraz wiedzy graficznej i poligraficznej. Pokażemy
Państwu jak proste może być tworzenie takich materiałów własnymi
rękami, a przede wszystkim, jakie wiążą się z tym
oszczędności.
Ostatnie warsztaty odbyły się 04.10.2002 w siedzibie firmy przy
ulicy Klonowej 1 w Gdańsku.(
mapka)
Do wyboru były trzy (!) godziny spotkania: 8:30, 11:30 i
14:30.
Wszystkich zainteresowanych kolejnymi warsztatami prosimy o
zgłoszenie (z podaniem godziny warsztatów) e-mailem:
rafal.maj@procad.pllub
telefonicznie (058) 302 02 67