Autodesk GOLD Partner
PROCAD « Software « Aktualności « Extension dla Maya LT 2014
icon
Software
2013-11-04 10:23

Extension dla Maya LT 2014

Extension dla Maya LT 2014 - Opis (PL)
Galeria Foto/Wideo
Professional Modeling tools Animation tools
Galeria Foto/Wideo

Opis (PL)

Rozszerzenie dla oprogramowania Autodesk ® Maya LT™ 2014 skupia się na poprawie funkcji eksportu elementów wraz z teksturami oraz usprawnieniu i ułatwieniu artystom, przepływu wykonanych przez nich modeli 3D pomiędzy oprogramowaniem Maya LT i wybranymi silnikami gier. Rozszerzenie pomaga szczególnie usprawnić wymianę oteksturowanych modeli z wykorzystaniem formatu Autodesk FBX, i ich eksport do silnika Unity 3D, zwiększając również maksymalną rozdzielczość eksportu do innych silników wspierających format FBX. Dodatkowo, opublikowane rozszerzenie dodaje pewne funkcje modelowania wprowadzone ostatnio do pełnej wersji oprogramowania Autodesk Maya 2014, powiększając i upraszczając modelowania 3D w programie Maya LT.


 

Najważniejsze funkcje i usprawnienia

 

Wyślij do Unity

Programiści i twórcy wykorzystujący silnik Unity mogą teraz zyskać dzięki usprawnionej wymianie informacji pomiędzy oprogramowaniem Maya LT i Unity. Podczas tworzenia trójwymiarowych aktywów dla gier opartych o Unity, artyści mogą eksportować dane bezpośrednio z Maya LT do folderu aktywów w projekcie Unity, korzystając tym samym z uproszczonego procesu eksportu. Aktywa wyeksportowane przy użyciu tej metody, pojawiają się następnie bezpośrednio w docelowym projekcie w środowisku Unity.

Nieograniczony eksport wielokątów do Unity

Maya LT umożliwia teraz poprzez funkcję Wyślij do Unity, eksport elementów z nieograniczoną liczbą wielokątów siatki (polygon). Artyści mogą obecnie wysyłać wysokiej rozdzielczości modele i większe sceny z oprogramowania Maya LT bezpośrednio do projektu Unity.

Zwiększona ilość poligonów w eksporcie.

Maya LT pozwala teraz na eksport całych scen bądź tylko zaznaczonych obiektów zawierających nawet do 65000 poligonów w formacie wymiany danych FBX.  

Nowe zestaw narzędzi do retopologi siatki

Technologia modelowania NEX pierwotnie zaimplementowana w oprogramowaniu MAYA 2014, została rozwinięta w aplikacji Maya LT, usprawniając przepływ pracy w zakresie retopologi siatek. Narzędzie Quad Draw posiada teraz dodatkowe funkcje korekcji jak Relax czy Tweak wykorzystujące również mechanizmy Soft Selection oraz nowe interaktywne narzędzie Edge Extend. Artyści mogą teraz w ramach samej aplikacji Maya LT, optymalizować siatki celem uzyskania lepszych i czystych deformacji oraz poprawy wydajności. 

Lepsze działanie funkcji Boolean'owskich

Maya LT wykorzystuje teraz zaawansowaną i efektywną bibliotekę celem przyspieszenia i poprawienia wiarygodności efektów operacji Boolean'owskich wykonywanych na geometrii poligonalnej. Nowa technologia została przetestowana i zoptymalizowana na wielu rozbudowanych zbiorach danych zawierających informacje o dużej rozdzielczości i dostarczyła niezawodne i porównywalne wyniki na otwartych powierzchniach.

Usprawnienia w zakresie eksportu poprzez FBX

Usprawnione wsparcie dla eksportu informacji o normalnych (również dwustronnych) geometrii, umożliwia spójniejsze cieniowanie powierzchni w przypadku renderowania obiektów bezpośrednio w silniku.

icon
products

» Architecture

» Mechanika

» GIS / Inż. Lądowa

» Data Management

» AccuRender

» Adobe

» CADLock

» Corel

» Macromedia

» Microsoft

» Symantec

» Biblioteki CAD

» AutoCAD

Pełna wersja serwisu