Osiągnięcie najwyższego poziomu jakości wykonywanych usług to najistotniejsze zadanie każdego pracownika PROCAD SA.
Podstawowym kryterium jakości jest spełnienie wymagań Klientów oraz zdobycie ich zaufania. Każdy Klient korzystający z usług PROCAD SA jest sprawnie i kompetentnie obsłużony. Spółka gwarantuje działanie w sposób zgodny z wymaganiami obowiązujących przepisów prawnych. Jakość w PROCAD SA jest priorytetem, dotyczy to pracy na każdym stanowisku i obowiązuje całą załogę. Zarząd dba o kadrę, a każdy pracownik dąży do ciągłej poprawy jakości, efektywności i wydajności pracy. Mając powyższe na uwadze Spółka przyjęła następujące cele jakościowe:
Cele te realizowane są przez:
Sukces PROCAD SA zależy od zaangażowania wszystkich pracowników i stałego podnoszenia jakości usług.
Powyższe założenia są powodem ciągłego doskonalenia ustanowionego przez PROCAD SA Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008.
Jarosław Jarzyński
Prezes Zarządu