PROCAD « O Spółce « Polityka jakości
icon
O Spółce
2013-08-02 09:26

Polityka jakości

Osiągnięcie najwyższego poziomu jakości wykonywanych usług to najistotniejsze zadanie każdego pracownika PROCAD SA.

Podstawowym kryterium jakości jest spełnienie wymagań Klientów oraz zdobycie ich zaufania. Każdy Klient korzystający z usług PROCAD SA jest sprawnie i kompetentnie obsłużony. Spółka gwarantuje działanie w sposób zgodny z wymaganiami obowiązujących przepisów prawnych. Jakość w PROCAD SA jest priorytetem, dotyczy to pracy na każdym stanowisku i obowiązuje całą załogę. Zarząd dba o kadrę, a każdy pracownik dąży do ciągłej poprawy jakości, efektywności i wydajności pracy. Mając powyższe na uwadze Spółka przyjęła następujące cele jakościowe:

  • nieustanny rozwój Spółki oraz dodatni wynik ekonomiczny,
  • zdobycie uznania Klientów i znaczącej pozycji na rynku,
  • doskonalenie procesu wdrażania rozwiązań programowych i sprzętowych do Komputerowego Wspomagania Projektowania CAD
  • utrzymywanie Systemu Zarządzania Jakością i ciągłe doskonalenie jego skuteczności zgodne z wymaganiami normy ISO 9001:2008

Cele te realizowane są przez:

  • motywowanie pracowników do identyfikowania się ze Spółką oraz rzetelnego wykonywania obowiązków,
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników,
  • korzystanie z usług dostawców, którzy spełnią wymagania Spółki,
  • zapewnienie zasobów i zaangażowanie w proces ciągłego doskonalenia w celu potwierdzenia prawidłowego funkcjonowania systemu zarządzania jakością.

Sukces PROCAD SA zależy od zaangażowania wszystkich pracowników i stałego podnoszenia jakości usług.

Powyższe założenia są powodem ciągłego doskonalenia ustanowionego przez PROCAD SA Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008.

Jarosław Jarzyński
Prezes Zarządu

Mobilna wersja serwisu