Autodesk Platinum Partner
icon
Animacja i Wizualizacja
2014-02-10 11:20

V-Ray 3.0 for 3ds Max

Ogólne

Właśnie pojawił się nowy, jeszcze lepszy V-Ray przeznaczony dla oprogramowania 3ds Max i 3ds MAX Design!

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu najnowszy produkt bułgarskiej firmy Chaos Group. Plugin V-Ray 3,0 dla 3ds Max pozwala użytkownikom szybko i łatwo tworzyć realistyczne obrazy, dając im pełną kontrolę nad procesem produkcji 3D.

V-Ray 3.0 dla 3ds Max jest obecnie najbardziej kompletnym dostępnym na rynku narzędziem do renderingu . Dzięki zaimplementowanym rozwiązaniom oraz dodatkowym elementom (takich jak światła fotometryczne, czy dedykowane shadery) umożliwia uzyskanie lepszych efektów w jeszcze krótszym czasie.

Najnowsza wersja oferuje bogaty zestaw funkcji, udoskonaleń technicznych i wsparcie dla technologii open source.

Wykaz obszarów usprawnień:

  • Nowy Interfejs użytkownika
  • Szybkie ustawienia
  • Zaawansowane kolory
  • Nowe materiały
  • Nowe shadery
  • Poprawiona wizualizacja włosów
  • Szybszy Ray Tracing
  • Progresywny rendering
  • Efekt Alembic
  • Wsparcie dla Deep Data oraz Open EXR 2.0
  • Maski renderowania na bazie obrazów rastrowych
  • Wsparcie Render Elements w korzystającym z GPU rendererze V-RAY RT
  • Nowości w zakresie Distributed Rendering

 

  • Uproszczony interfejs użytkownika (Simplified User Interface) - V-Ray 3.0 wprowadza uproszczony interfejs użytkownika dostępny w 3ch trybach: podstawowy, zaawansowany i ekspert. Tryby można przełączać w dowolnym momencie. Domyślnie tryb podstawowy przeznaczony jest do potrzeb codziennej pracy produkcyjnej większość artystów. 
  • Nowy Styl Shader (New Skin Shaker) – skóry VRaySkinMtl., ray-traced SSS oraz wsparcie dla OSL (Sony Open Shading Language). 
  • Prawdopodobieństwa Lights (Probabilistic Lights) - Zwiększa prędkość scen z dużą liczbą świateł poprzez nowy ulepszony sposób przeliczenia. 
  • Progressive Rendering – szybki w konfiguracji i łatwy do kontrolowania nowy renderer progresywny zbudowany na tej samej ścieżce śledzenia technologii jak V-Ray RT i kompatybilny ze wszystkimi funkcjami produkcji V-Ray, w tym Depth of Field i Motion Blur., natężenie oświetlenia Cache, SSS, Render Elements, itp. 
  • Szybciej Ray Tracing - zoptymalizowany rdzeń do przyspieszenia obliczeń dla Brute Force GI, Progressive Path Tracing, Refleksje, Załamania i więcej. W zależności od złożoności sceny, użytkownicy zgłaszają wzrost prędkości do 5x. 
  • Szybkie Ustawienia (Quick Settings) - wprowadza szybkie ustawienia i rozszerzoną listę presetów jakości i szybkości renderingu. Do wyboru użytkownik ma ustawienia dla wnętrz, zewnętrznych, animacji, jak i ustawienia indywidualne. 
  • V-Ray zaawansowane bufora ramki (Advanced V-Ray Frame Buffet) - V-Ray 3.0 został rozszerzony o zaawansowane ustawienia kolorów dla kontrastu, HSL i balansu kolorów. Ponadto, VFB zawiera teraz wsparcie dla LUTs (.cube), ICC Profiles (.icc), and OpenColorIO (.ocio). Domyślnie V-Ray 3.0 jest skonfigurowany do liniowego przepływu pracy, dzięki czemu łatwiej zapewnić rzetelne, dokładne kolory. 
  • Render Mask - wykorzystuje wybór obiektu, włączyć / wyłączyć listy lub mapy tekstury, dzięki czemu użytkownik może dowolnie zdefiniować kształt obszaru renderowania. 
  • Ulepszony rendering włosów (Faster Hair) - V-Ray 3.0 wprowadza podstawowe ulepszenia ray tracing z optymalizacją dla cieniowania i renderowania milionów nici półprzezroczystych włosa. Szybsza prędkość renderowania włosów do 15x. 
  • Max Ray Intensity - zaciski Max Ray intensywność promieni wtórnych, potrafią usunąć hałas generowany przez bardzo jasne źródła. Usuwa artefakty, zachowując zakres dynamiczny. 
  • VRmats - VRmats (dawniej Vismats) teraz też w V-Ray 3.0. XML do udostępniania shakerów, dzięki czemu pliki są kompatybilne z V-Ray 3.0 dla 3ds Max, V-Ray 2.0 dla Rhino, i V-Ray 2.0 dla SketchUp. Wsparcie dla dodatkowych aplikacji oraz Maya i Softimage jest obecnie w fazie rozwoju.

Więcej na www.v-ray.com

 

Sprawdź sam co oferuje nowa wersja.
wypróbuj wersję testową.


Kontakt handlowy:
Barbara Janowicz
t: 22 379 74 58
@: barbara.janowicz@procad.pl

Kontakt techniczny:
Paweł Łabuz
t: 32 445 09 62
@: pawel.labuz@procad.pl


 

Mobilna wersja serwisu