Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Błąd, Ploter oce 9600, usunięcie aplikcji
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2009-09-04 14:11

Błąd, Ploter oce 9600, usunięcie aplikcji

ID: 1971

Problem

Błąd programu po zainstalowaniu plotera OCE 9600.

Rozwiązanie

Witam Panie Aleksandrze,
ponieważ zależy Panu na bardzo szybkim rozwiązaniu problemu powinno zadziałac zainstalowanie SP1 dla AutoCADa LT 2010. Jeżeli to nie pomoże reinstalacje programu pomoże na pewno. Natomiast jeżeli w przyszłości pojawi się podobny błąd bardzo proszę o informację, a napewno postaramy się  pomóc. Poniżej kroki postępowania:

A. SERVICE PACK 1

Service Packa 1 proszę pobrac ze strony:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=13760573&linkID=9240818

Wybrac odpowiedni dodatek dla systemu 32 bity lub 64 bity, ściągnąc na dysk i zainstalowac. Odpalic program i zobaczyc czy działa. Jeżeli nie proszę przejśc do kroku B.

B. Aby w pełni odinstalowac AutoCADa LT 2010 proszę postępować zgodnie z krokami zamieszczonymi w poniższym wątku:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/item?siteID=123112&id=2887771&linkID=9240617

Ogólnie:
Proces deinstalacji składa się z 3 kroków:
1. Odinstalowania produktów Autodesk

Programy odinstalowujemy standardowo poprzez Panel sterowania >>> Dodaj/Usuń programy i wybieramy produkty Autodesk. Krok ten powtarzamy dla poszczególnych aplikacji Autodesk. Możliwe, że będzie wymóg restartu sytemu. Proszę restartować, powrócić do okna deinstalacji i kontynuować.

2. Skasowanie pozostawionych katalogów, które nie zostały usunięte podczas instalacji:
a) Usuwamy katalog z programem czyli np. C:\Program Files\AutoCAD LT 2010
b) Usuwamy C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\
c) Dla Windows XP poniższe katalogi:
* C:\Documents and Settings\%username%\ Application Data\Autodesk
* C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Autodesk
* C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Autodesk

Username = Nazwa użytkownika
Application Data = Dane Aplikacji
Local settings = Ustawienia lokalne

3. Skasowanie wpisów w rejestrze:

a) HKEY_CURRENT_USER\Software\Autodesk
b) HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Autodesk

Restartujemy komputer.

UWAGA! Wewnątrz tych rejestrów będą zdefiniowane podkatalogi dotyczące poszczególnych produktów (aplikacji np. AutoCAD 2009) np. HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Autodesk\AutoCAD\R17.1 (dla C:\Program Files\AutoCAD Civil 3D 2008 PL)czy
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Autodesk\AutoCAD\R17.2(dla C:\Program Files\AutoCAD Civil 3D 2009 GB, C:\Program Files\AutoCAD Civil 3D 2009, C:\Program Files\AutoCAD 2009 PL)
Ponieważ naszym celem jest usunięcie wszystkich produktów Autodeskowych czyli AutoCAD LT 2010 oraz ewentualnych pozostałości, kasujemy całe drzewo z katalogiem Autodesk czyli jak w podpunkcie a) i b). Na przyszłość gdyby była potrzeba skasowania jednej aplikacji proszę pamiętać, aby nie kasować całego katalogu AUTODESK!!!


4. Na sam koniec przed instalacją:
a. proszę skasować zawartość katalogu TEMP (w eksploratorze Windows wpisujemy %TEMP%).
b. Wyłączamy działanie ANTYWIRUSA (z menadzera zadań)

5. Instalujemy AutoCADa 2010. Podczas instalacji NIE dołączamy Service Packa 1 dla AutoCAD 2010. Jeżeli to zrobimy nie będzie możliwości, aby potem go usunąć jak aktualizację. Po zainstalowaniu aktywujemy produkt. Przy poprzedniej aktywacji powinien miec Pan zapisany KOD AKTYWACJI, zatem wybieramy opcję PODAĆ KOD AKTYWACJI. Wpisujemy go i dajemy aktywuj i wszystko powinno działać. Na wstępie NIE instalujemy SP1, sprawdzamy czy wszystko działa (program sie uruchamiai) bez niego. Póki co dodatki SP1 dla produktów 2010 mogą byc wadliwe i powodują sporo błędów dlatego zalecam nie instalowanie ich. Jeżeli wyjdzie dodatek dla drukowania w postaci HOTFIX jak najbardziej proszę zainstalować.
 

Dotyczy:
  • Autodesk AutoCAD LT
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu