Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Problem z Revitem - zamknięcie programu
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2009-08-20 11:34

Problem z Revitem - zamknięcie programu

ID: 1957

Problem

Nastąpiło zamnięcie programu podczas wykonywania standardowych zadań dot. ściany złożonej - zainstalowana jest poprawka SP1.

Rozwiązanie

Przy tego typu problemach - prosimy o umieszczanie w zgłoszeniach informacji odnośnie:

1) wersji językowej programu,

2) informacji czy problem powstał w trakcie pracy na pliku czysto lokalnym czy pliku lokalnym powiązanym z plikiem centralnym

3) jeżeli plik jest zapisywany w lokalizacji zdalnej - np dysk sieciowy - to czy zarządzanie w sieci oparte jest o domenę.

4) informacji o wersji systemu, języku i zainstalowanych SP. (np. XP Proffesional PL  SP3)

5) jak często występuje problem w stosunku do ogólnego czasu pracy na programie

6) Jaki program antywirusowy jest zainstalowany na stanowisku.

7) czy można powiedzieć że problem występuje najczęściej podczas konkretnej/ych operacji?

 

Powyższe dane pozwolą nam zawęzić pole i szybciej znaleść przyczynę problemu a tym samym ją wyeliminować.

Dotyczy:
  • AutoCAD Revit Architecture Suite
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu