Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Problemy sprzętowe
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2009-07-31 12:14

Problemy sprzętowe

ID: 1948

Problem

Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi.

Rozwiązanie

Wygląda na to że problemy wynikają z niepoprawnej konfiguracji systemu operacyjnego bądż z nieprawidłowej konfiguracji serwera i komputerów w sieci. [Mówi o tym komunikat "Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi"] Nie przypuszczamy raczej że jest to wina wirusa - nie jest to na pewno wina oprogramowania firmy Autodesk. Proszę sprawdzić konfigurację sieci oraz poprawność działania serwera. Niewykluczone że bedzie potrzebna ponowna instalacja systemów operacyjnych i konfiguracja sieci.
 

Dotyczy:
  • Autodesk Inventor
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu