Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Błędy krytyczne
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2009-04-21 14:46

Błędy krytyczne

ID: 1882

Problem

Witam
Problem polega na tym ,że podczas pracy kursor się jak gdyby przycina. Po ok 2 sekundach odblokowuje sie, ale bardzo często (około 1-3 razy dziennie) program zamyka mi się awaryjnie.( numery błedów są w załącznikach)
Zainstalowany jest pakiet serwisowy-SP2.
System Microsoft Windows XP Profesjonal Wersja 2002 Dodatek Serwice Pack 3
Komputer INTEL(R) CELERON(R) D CPU 3.20GHz 3.19GHz, 2.00 RAM
Karta Graficzna NVIDIA GE FORCE 8600GT

Rozwiązanie

Po przeanalizowaniu przesłanych przez pana błędów trudno jednoznacznie znaleźć przyczynę ich występowania.

Podejrzewamy, że problem tkwi w sprzęcie komputerowym. Adresy (w błędach krytycznych) odwołują się do procesora jak i pamięci RAM zainstalowanej w komputerze. Możliwe jest też to, że za spowolnienie działania programu (przycinający się kursor) odpowiedzialny jest Windows. Zbyt duża liczba procesów uruchomionych w Window'sie też obciążają komputer i przy pracy w AutoCAD'zie Mechanical, gdzie potrzebna jest duża moc obliczeniowa (oczywiście to zależ od projektu i co my w nim tworzymy/badamy -obliczenia MES-owe 2D), komputer po prostu z tym nie radzi. Zastosowany procesor (CELERON) raczej nie jest dedykowany do stacji roboczych CAD.

 Proszę wymienić procesor i najlepiej przeprowadzić reinstalację Windows'a (format C) i sprawdzić wtedy jak działa AutoCAD Mechanical + Service Pack'i.

 

Dotyczy:
  • Autodesk AutoCAD
  • Autodesk AutoCAD Mechanical
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu