Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Nie można aktywować programu
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2008-12-24 11:38

Nie można aktywować programu

ID: 1774

Problem

Niemożna aktywować licencji w wersji jednostanowiskowej dowolnego produktu Autodesk.

Rozwiązanie

Aby zidentyfikować i usunąć problem z aktywacją należy postępować zgodnie z poniższymi zaleceniami:
• Jeśli posiadamy firewall na komputerze należy go tymczasowo wyłączyć i spróbować ponownie aktywować produkt. Celem uzyskania dalszych szczegółów dla tego rozwiązania przejdź tutaj.
• Upewnij się, że twój system jest zaopatrzony we wszystkie dostępne service packi, poprawki opublikowane przez Microsoft. Celem uzyskania dalszych szczegółów dla tego rozwiązania przejdź tutaj.
• Jeśli twój komputer używa systemu Windows XP, powinieneś rozważyć odinstalowanie przeglądarki Internet Explorer 7, ponieważ może ona być przyczyną problemów z aktywacją. Celem uzyskania dalszych szczegółów dla tego rozwiązania przejdź tutaj.
• Jeśli masz problem związany z licencją i jej aktywacją zalecamy upewnienie się, że posiadasz tzw. czystą instalację produktu Autodesk na swoim systemie operacyjnym.
Celem uzyskania dalszych szczegółów dla tego rozwiązania przejdź tutaj.
• Aby upewnić się, że posiadasz wszelkie uprawnienia do instalacji produktu na komputerze z systemem Windows wykonaj instalację oprogramowania będąc zalogowanym na głównym koncie administratora lub użyj funkcji URUCHOM JAKO wybierając konto administratora a nie tylko konto użytkownika z uprawnieniami administratora. Na komputerach z systemem VISTA należy używać przede wszystkim tej drugiej metody upewniając się, że wybrane konto administratora posiada zdefiniowane niepuste hasło.
• Jeśli po poprawnej aktywacji produktu przy kolejnym uruchomieniu programu odkryjesz, że program działa na numerze seryjnym 000-00000000 wówczas szukaj rozwiązania tutaj.
 

Dotyczy:
  • AutoCAD Revit Architecture Suite
  • Autodesk AutoCAD
  • Autodesk Inventor Professional
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu