Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Space Navigator - Serwis
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2008-12-05 10:13

Space Navigator - Serwis

ID: 1738

Problem

Razem z zakupem u Państwa programu AIP dostaliśmy Space Nawigator (3dconnexion . Problem w tym, że Space Nawigator zepsuł się. Dioda wokół końcówki manipulującej nie świeci i system nie wykrywa urządzenia (tak jakby nie było podłączone) . Przełożyłem USB do innego portu, przeinstalowałem drivery, sprawdziłem przewód i nadal nie działa. Chciałbym to urządzenie oddać do serwisu w celu naprawy. Gdzie to mogę zrobić (u Państwa czy gdzie indziej) i czy gwarancja jest na podstawie faktury ?
 

Rozwiązanie

Zgłoszenia usterki należy dokonać na stronie producenta http://www.3dconnexion.com/support/4d11.php.

W razie dalszych kłopotów proszę przedzwonić pod numer  tel. 058 302 02 67 i poprosić z działem MSD

Dotyczy:
  • Autodesk Inventor Professional
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu