Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Nieprawdiłowy proces instalacji (zanik prądu)
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2008-09-29 08:31

Nieprawdiłowy proces instalacji (zanik prądu)

ID: 1637

Problem

Autocad jest widoczny w menu START, natomiast w panelu sterowania nie ma programu więc nie można go odinstalować, natomiast jeśli próbuję go zainstalować jeszcze raz, po wpisaniu klucza otrzymuję informację że w podanej lokalizacji C:\Program Files\AutoCAD LT 2009 jest już informacja o kluczu.

Rozwiązanie

Winę za to ponosi nieprawidłowo  przeprowadzony proces instalacji oprogramowania (jak pan wspomniał zanik prądu). W takim przypadku należy ręcznie naprawić rejestr systemowy i ręcznie usunąć wszystkie pliki które został  zapisane na dysku podczas instalacji. Operacja ta może być trudna do wykonania tym bardziej, że będzie musiał pan edytować rejestr systemowy (nieuważne usunięcie prawidłowego wpisu może zdestabilizować system). Istnieje też możliwość przywrócenia systemu, o ile została taka usługa w systemie włączona. W takim przypadku należy przywrócić system do momentu sprzed instalacji. (Start > Programy > Akcesoria > Narzędzia Systemowe > Przywracanie systemu.)
Dotyczy:
  • AutoCAD Revit Architecture Suite
  • Autodesk AutoCAD
  • Autodesk AutoCAD Architecture
  • Autodesk AutoCAD Civil 3D
  • Autodesk AutoCAD Electrical
  • Autodesk AutoCAD LT
  • Autodesk AutoCAD Map 3D
  • Autodesk AutoCAD Mechanical
  • Autodesk Building Design Suite Premium
  • Autodesk Infrastructure Map Server
  • Autodesk Inventor
  • Autodesk Inventor Professional
  • Autodesk VIZ
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu