Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Przenoszenie licencji
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2008-09-15 08:37

Przenoszenie licencji

ID: 1626

Problem

Od roku dokonuję eksportu licencji ze stacjonarnego PC na mój służbowy notbook i odwrotnie. Dziś przy eksporcie licencji generowany jest "Błąd eksportu-Nie można utworzyć pliku
Kod błędu 13.1.6 Błąd ten pojawia się zarówno przy generowaniu pliku, jak i kodu licencji. Wyłączony został antywirusa (Kasperski) i też nie działa.

Rozwiązanie

Należy sprawdzić uprawnienia użytkownika. Można tymczasowo włączyć prawa administracyjne użytkownikowi i wykonać próbę eksportu. Jeśli to nie zadziała, należy wyłączyć wszystkie pozostałe programy, z wyjątkiem Autodeskowych i Microsoftowych i ponownie wykonać eksport.
Gdy to też nie przyniesie efektu, wówczas pozostaje ponowna reinstalację programu
Dotyczy:
  • AutoCAD Revit Architecture Suite
  • Autodesk AutoCAD
  • Autodesk AutoCAD Architecture
  • Autodesk AutoCAD Civil 3D
  • Autodesk AutoCAD Electrical
  • Autodesk AutoCAD LT
  • Autodesk AutoCAD Map 3D
  • Autodesk AutoCAD Mechanical
  • Autodesk Building Design Suite Premium
  • Autodesk Infrastructure Map Server
  • Autodesk Inventor
  • Autodesk Inventor Professional
  • Autodesk VIZ
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu