Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « License error 1200.5.-96
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2008-03-28 14:55

License error 1200.5.-96

ID: 1447

Problem

Podczas uruchomiania dowolnego produktu Autodesk z licencją sieciową wyświetlany jest komunikat:
License error [1200.5.-96]

Rozwiązanie

Błąd pojawia się w przypadku braku komunikacji komputera (na którym mamy zainstalowane oprogramowanie Autodesk-u i próbujemy je uruchomić) z serwerem licencji.

Poniżej dwie metody które pomogą rozwiązać problem:

1. Jeżeli na komputerze klienta i/lub na serwerze licencji włączony jest firewall należy otworzyć
porty 2080 and 27000-27009.
2. Serwer licencji nie jest w sieci rozpoznawany po nazwie (hostID) - w tym przypadku należy podać jego adres IP i/lub zmienić w pliku licpath.lic na komputerze klienta nazwę komputera na jego adres IP
np. z Server1 na 192.168.0.1
plik licpath.lic znajduje się w folderze w którym zainstalowaliśmy produkt - standardowo w katalogu C:\Program Files\nazwa programu Autodesk
np. "C:\Program Files\AutoCAD 2008"
Dotyczy:
  • AutoCAD Revit Architecture Suite
  • Autodesk AutoCAD
  • Autodesk AutoCAD Architecture
  • Autodesk AutoCAD Civil 3D
  • Autodesk AutoCAD Electrical
  • Autodesk AutoCAD Map 3D
  • Autodesk AutoCAD Mechanical
  • Autodesk Building Design Suite Premium
  • Autodesk Infrastructure Map Server
  • Autodesk Inventor
  • Autodesk Inventor Professional
  • Autodesk VIZ
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu