Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « błąd 1335
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2008-01-07 14:34

błąd 1335

ID: 1364

Problem

Problem z instalacją aplikacji Autodesk - pojawia się błąd nr 1335

Rozwiązanie

Prawdopodobnie problem z odczytem danych z dysku instalacyjnego

1. Należy skopiować całą zawartość dysku CD/DVD na dysk twardy i spróbować uruchomić instalację z dysku twardego (setup.exe)

2. Spróbować odczytać dane na innym napędzie (zalecany innym model)
3.Istnieje możliwość, że nośnik fabryczny jest uszkodzony - wówczas prosimy o informację, że nie da się odczytać tego nośnika w innych napędach również
Dotyczy:
  • AutoCAD Revit Architecture Suite
  • Autodesk AutoCAD
  • Autodesk AutoCAD Architecture
  • Autodesk AutoCAD Civil 3D
  • Autodesk AutoCAD Electrical
  • Autodesk AutoCAD LT
  • Autodesk AutoCAD Map 3D
  • Autodesk AutoCAD Mechanical
  • Autodesk Building Design Suite Premium
  • Autodesk Infrastructure Map Server
  • Autodesk Inventor
  • Autodesk Inventor Professional
  • Autodesk VIZ
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu