Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Komunikat: Brak dysku.
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2007-08-01 17:07

Komunikat: Brak dysku.

ID: 1163

Problem

Podczas instalowania produktów firmy Autodesk, pojawia sie następująca wiadomość:

Windows – brak dysku. Wyjątek procesu c0000013 Parametr 75b6bf9c 75b6bf9c 75b6bf9c

Rozwiązanie

Ta wiadomość pojawia się z powodu wirusa lub aktywnego programu anty spamowego.
Należy uaktualnić bazę definicji wirusów i programu anty spamowego i przeskanować w całość komputer. Gdy zostaną wykryte wirusy lub programiki spamerskie należy je usunąć i przeprowadzić ponownie instalacje programu.

Jeśli komunikat o błędzie będzie pojawiał się ponownie to może oznaczać, że nasz system operacyjny został uszkodzony. W szczególnych przypadkach taka wiadomość może się pojawić przy wstawianiu, usuwaniu, rozszerzaniu, instalowaniu przenośnego dysku. Zalecany jest kontakt z administratorem systemu.
Dotyczy:
  • AutoCAD Revit Architecture Suite
  • Autodesk AutoCAD
  • Autodesk AutoCAD LT
  • Autodesk AutoCAD Mechanical
  • Autodesk Inventor
  • Autodesk Inventor Professional
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu