Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Błąd przy próbie instalacji Service Pack’a.
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2007-08-01 16:46

Błąd przy próbie instalacji Service Pack’a.

ID: 1155

Problem

Kiedy dodajemy Service Pack’a dla AutoCAD Mechanical, to na starcie może pokazać błąd: zły Service Pack, lub że produkt nie może zainstalować uaktualnień.

Rozwiązanie

AutoCAD Mechanical jest dostępny jako: albo licencja jedno osobowa, lub jako część pakietu Inventora. Są cztery różne pakiety Inventora i każda z nich używa odpowiedniego sernice pack’a.
Należy ustalić która używa odpowiedni rodzaj licencji AutoCAD Mechanical i robimy to w taki sposób:
1. W menu Pomoc wybieramy „O programie AutoCAD Mechanical”
2. W otwartym oknie klikamy ponownie „O programie AuotCAD”
3. W otwartym oknie klikamy „Informacje o produkcie”
4. W otwartym okonie czytamy informacje w tematach: Nazwa Produktu i Pakiet serwisowy produktu.

Jeśli wiemy jaki typ licencji użyć, ściągamy odpowiednią przy pomocy niżej podanych linków:

AutoCAD® Mechanical
http://usa.autodesk.com/getdoc/id=DL8112912
Autodesk Inventor® Professional 11
http://usa.autodesk.com/getdoc/id=DL8113052
Autodesk Inventor® Series 11
http://usa.autodesk.com/getdoc/id=DL8113081
Autodesk Inventor® for Routed Systems 11
http://usa.autodesk.com/getdoc/id=DL8112993
Autodesk Inventor® for Simulation 11
http://usa.autodesk.com/getdoc/id=DL8113016
Dotyczy:
  • Autodesk AutoCAD Mechanical
  • Autodesk Inventor
  • Autodesk Inventor Professional
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu