Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Błąd 1304
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2008-02-22 15:23

Błąd 1304

ID: 1150

Problem

Kiedy próbujemy stworzyć obraz programu AutoCAD Mechanical lub AutCAD Electrical, pojawia się następujący komunikat:

Błąd 1304: Błąd zapisu pliku: Sprawdź dostęp do katalogu.

Rozwiązanie

Problem pojawia się przy tworzeniu obrazu programu lub tzw. Deploy-a przy wersjach sieciowych AutoCADa Mechanical lub Electrical. Zdarza się tak przy sytuacjach, gdy program antywirusowy uzna nasze pliki instalacyjne za podejrzane i nie pozwoli zapisać je dysku.
By uniknąć błędu 1304 należy wyłączyć antywirusa i firewall’a w czasie instalacji lub tak skonfigurować program antywirusowy by uważał nasze pliki instalacyjne za „niezrażone”.
Dotyczy:
  • Autodesk AutoCAD Electrical
  • Autodesk AutoCAD Mechanical
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu