Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « Brak bibliotek po instalacji Revit LT 2017
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2016-11-10 16:32

Brak bibliotek po instalacji Revit LT 2017

ID: 2414

Problem

Po zainstalowaniu programu Revit LT 2017 nie ma dostępnych bibliotek oraz szablonów.

Rozwiązanie

Rozwiązanie problemu jest następujące:

1. Pełna deinstalacja programu wg instrukcji w linku:

https://knowledge.autodesk.com/support/revit-products/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/2017-How-to-Complete-a-Clean-Install-and-Uninstall-of-Revit-products.html

2. Pobranie folderu o nazwie "Revit_2017_MasterXML.zip"  oraz działanie zgodnie z instrukcją z linku: 

http://forums.autodesk.com/t5/revit-architecture-forum/revit-lt-2017-missing-content-libraries/td-p/6447319

czyli: 

3. Z naszego konta Autodesk Account rozpoczynamy instalację programu metodą "INSTALUJ TERAZ" (zostanie pobrany plik, który rozpocznie instalację)

4. W oknie instalacyjnym, w miejscu gdzie mamy możliwość sprawdzenia zawartości Autodesk Revit LT Content Libraries 2017 klikamy na strzałkę w dół. Jeżeli Content  Pack jest pusty, to anulujemy proces instalacji.

5. Rozpakowujemy pobrany plik "Revit_2017_MasterXML.zip" a następnie kopiujemy plik "master.rlt.xml do katalogu C:\Autodesk\WI\Autodesk Revit LT 2017\Content\Revit folder:


6. Uruchamiamy ponownie pobrany plik instalacyjny i biblioteki powinny być dostępne: 

7. Wybieramy wersje językowe bibliotek, które chcemy mieć zainstalowane i kontynuujemy proces instalacji.

Dotyczy:
  • Autodesk Revit LT
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu