Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Baza wiedzy « problem z interfejsem w Revit 2011
icon
Centrum Pomocy Technicznej
2010-12-09 07:40

problem z interfejsem w Revit 2011

ID: 2162

Problem

Program nagle zaczął mieć problemy z poprawnym wyświetlaniem okna właściwości i żadne podejmowane kroki nie przynoszą poprawy.

Rozwiązanie

W pierwszej kolejności należy zresetować interfejs programu.
W tym celu należy posłużyć się instrukcją ze strony Autodesk, znajdującą się pod poniższym linkiem:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?linkID=9243099&id=14880949&siteID=123112

W przypadku gdy podane rozwiązane nie przyniesie rezultatu należy przeinstalować produkt używając poniższej instrukcji:

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=14633513&linkID=9243099

Jeśli powyższe instrukcje nie pomogą rozwiązać problemu prosimy o zainstalowanie najnowszych sterowników do karty graficznej, przeinstalowanie platformy .NET Framework (wersja 4 i 3.5).

 

Dotyczy:
  • AutoCAD Revit Architecture Suite
Powrót do bazy wiedzy
Mobilna wersja serwisu