Autodesk Platinum Partner
PROCAD « Animacja i Wizualizacja « Produkty « Biblioteki « Zieleń 3D - Laubwerk
icon
Animacja i Wizualizacja
2014-01-06 18:45

Biblioteki zieleni Laubwerk

Laubwerk Player - opis

LAUBWERK PLAYER

Wstawianie, kontrola i rendering wspaniale wyglądających modeli drzew 3D nigdy nie było tak proste dzięki nowej wtyczce Laubwerk Player (plugin).

Wykorzystuj wtyczkę Laubwerk Player do łatwego wczytywania i kontroli modeli roślin wewnątrz oprogramowania Autodesk® 3ds Max® oraz MAXON® CINEMA 4D®. Po prostu przeciągnij i upuść model drzewa 3D w swojej scenie, ustaw kształt, wiek i porę roku i zobacz jak błyskawicznie się wyrenderuje dzięki wsparciu rendererów V-Ray®, VRAYforC4D® oraz mental ray®. Darmowy Laubwerk Player jest dostarczany z każdym z zestawów Laubwerk Plants Kits.

LAUBWERK PLAYER DLA 3DS MAX® ORAZ CINEMA 4D®

Laubwerk Player umożliwia natychmiastowy dostęp do Twojej biblioteki roślin Laubwerk. Otrzymujesz możliwość wyboru sposobu prezentacji graficznej roślin w oknie rzutni (simple hull shape lub skeleton) dzięki czemu możesz przyspieszyć czas reakcji programu i zmniejszyć ilość wykorzystywanej pamięci podczas edycji swojej sceny. Kiedy będziesz już zadowolony, wykorzystaj Laubwerk Player do dynamicznego renderingu modeli drzew ze wszystkim szczegółami w zadziwiającej szybkości, z automatycznymi ustawieniami materiałów i poziomu szczegółowości.

PLANT LIBRARY BROWSER - PRZEGLĄDARKA BIBLIOTEKI ROŚLIN

Przeglądarka biblioteki roślin: Plant Library Browser, pojawia się w prawym panelu 3ds Max® lub głównym menu CINEMA 4D® i umożliwia bezpośredni dostęp do zainstalowanych na komputerze roślin Laubwerk. Przeciągnij i upuść potrzebne Ci w scenie gatunki drzew 3D lub podmieniaj już wstawione drzewa. Wczytywanie roślin bezpośrednio poprzez Plant Library Browser tworzy materiały z podstawowym cieniowaniem i wstępnie przypisanymi teksturami, pozwalając Ci zaoszczędzić czas i pamięć komputera podczas pracy.

PLANT OBJECT - ROŚLINY

Obiekty “Plant Object” reprezentują modele roślin Laubwerk w Twojej scenie przy użyciu podstawowego kształtu zajmującego niewiele pamięci (low-memory Hull) lub za pomocą trybu szkieletu (skeleton) celem ułatwienia poprawnego umieszczenia. Program dynamicznie ładuje informacje o wieku, modelu drzewa i jego możliwych kształtach, z których możesz wybrać ten potrzebny, tworząc proste przybliżenie drzewa w rzutni które pozwoli Ci na wybranie właściwego wariantu modelu i dopasowanie ustawień poziomu szczegółowości. Laubwerk Plant Objects są w pełni skryptowalne przy użyciu MaxScript.

WSPARCIE V-RAY

Dedykowane wsparcie dla V-Ray® oraz VRAYforc4D® pozwala Ci zachować czas i pieniądze. Zamiast ręcznie konwertować obiekty Laubwerk Plant Objects do obiektów V-Ray proxy, Plant Object wykrywają kiedy V-Ray jest wykorzystywane do rendering i dynamicznie tworzą geometrię modelu podczas rendering. Jest to ten sam proces z jakim mamy do czynienia w V-RAY przy obiektach V-RAY proxies, który jest automatycznie stosowany bez jakichkolwiek dodatkowych zbędnych ręcznych kroków.


Kontakt handlowy:
Barbara Janowicz
t: 22 379 74 58
@: barbara.janowicz@procad.pl

Kontakt techniczny:
Paweł Łabuz
t: 32 445 09 62
@: pawel.labuz@procad.pl


Mobilna wersja serwisu